• Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100
  • Ławeczka ABS 100

Ławeczka ABS 100

Ref.
8333639
Mocne strony
Kompletna, składana ławka do ćwiczeń mięśni brzucha i do ćwiczeń górnych partii ciała z hantlami.
189,99 zł*
Solidność
Wytrzymała i stabilna dzięki antypoślizgowym nóżkom.
Wszechstronność
Idealna dla rozpoczynających trening siłowy Ćwiczenie z hantlami i na brzuch
Komfort użytkowania
Sztywne plecy, mocne siedzisko
Kompaktowość
Składana - zajmuje mało miejsca; wygodne przenoszenie i regulacja.
Łatwość montażu / demontażu
Tylko 5 minut montażu.

CHARAKTERYSTYKA

SKŁAD
Rama : 100.0% Stal Wypełnienie : 100.0% Wiskoza
Przeznaczenie:
do regularnego treningu siłowego z użyciem hantli i do wzmacniania mięśni brzucha.
Gwarancja
2 lata

PORADY

Wskazówki konserwacji
Po zakończonym treningu wytrzyj wszystkie ślady potu za pomocą wilgotnej gąbki.
Ograniczenia użytkowania
Maks. waga użytkownika: 110 kg Maksymalny wzrost: 1m90

DODATKOWE INFORMACJE

Nasza rada
Wybierając ławkę do ćwiczeń mięśni brzucha, należy dopasować ją do intensywności oraz zróżnicowania wykonywanych ćwiczeń. Jeśli wykonujesz ćwiczenia siłowe 1 - 2 razy w tygodniu z małym lub niedużym obciążeniem, wybierz tę ławkę.
Rozkład ocen
  • Spoko
    19 Oct 2015
    Możliwość składania i rozkładania ławki Długość

    Ławka jest fajna, wygodna. Możliwość szybkiego składania i rozkładania jest dużym plusem. Polecam dobrze sprawdzić jej długość, gdyż dla niektórych osób może być zbyt krótka do pewnych ćwiczeń.

Porady

  • FITNESS
    conseils-sculpt-exercice-6-exercices-banc-de-musculation

    Ten przedstawiający 6 podstawowych ćwiczeń poradnik pozwoli Ci w prosty sposób wzmocnić mięśnie dzięki nieodzownemu przyrządowi, jakim jest ławeczka.

    (33)
  • FITNESS
    conseils-sculpt-bien-choisir-banc-musculation

    Przy wyborze ławki do ćwiczeń siłowych należy wziąć pod uwagę różne czynniki, takie jak: posiadane doświadczenie, siła, sposób w jaki zamierzasz wykorzystywać ławkę, planowane ćwiczenia i częstotliwość treningów.

    (4)

Mogą Cię również zainteresować

GORA STRONY