4 sztuczki, DZIĘKI KTÓRYM ŁATWIEJ BĘDZIE CI UPRAWIAĆ SPORT W DOMU

(12)

Uprawianie sportu w domu jest łatwe! Chcemy zaproponować Ci kilka pomysłów, dzięki którym będziesz mógł ćwiczyć u siebie w domu, nawet jeśli nie masz dużo wolnego czasu. Już teraz możesz powrócić do formy!

 

Wspaniała skakanka

Zazwyczaj nie traktujemy skakanki zbyt poważnie, chociaż jest to sprzęt fitness niezbędny dla osób, które chcą utrzymać formę dzięki ćwiczeniom w domu. Skakanie na skakance pobudza dolne partie ciała, ale także ujędrnia brzuch, ramiona i barki. Skakanka jest bardzo łatwa w użyciu i idealna dla osób, które chcą schudnąć, mieć płaski brzuch, zwiększyć wytrzymałość i uniknąć problemów związanych z cellulitem. Zacznij od skakania przez 5 minut, a następnie stopniowo wydłużaj ten czas do 15 minut. Trenuj w dowolnym momencie w domu (na niezbyt twardej podłodze)!

 

Rower stacjonarny dla zachowania jędrności

Jest to symbol sportu uprawianego w domu. Pozwala wrócić do formy przez zwiększanie wytrzymałości; buduje mięśnie, nie przeciążając stawów, wyszczupla sylwetkę i spala tkankę tłuszczową. Rower stacjonarny jest także doskonałym wsparciem dla naszego układu krążenia. Nasza rada: dzięki odpowiedniej regulacji roweru nie będziesz odczuwać bólu na wysokości lędźwi. Warto więc poświęcić kilka minut, by zapewnić sobie odpowiednią postawę (siodełko na wysokości bioder, nogi lekko zgięte po ustawieniu stóp na pedałach).

 

Napinanie mięśni - ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia związane z napinaniem brzucha doskonale pomagają w utrzymaniu formy podczas treningu w domu, a szczególnie wzmacniają mięśnie brzucha. Podstawowym ćwiczeniem jest deska: oprzyj się na łokciach i stopach, napnij mięśnie brzucha i utrzymaj tę pozycję przez 30 do 60 sekund. Ciało powinno tworzyć linię prostą, jak przy wykonywaniu pompek. Wykonaj 3 serie z przerwą na regenerację (30 sekund). Powtarzaj to ćwiczenie 2-3 razy w tygodniu. Jeśli chcesz ćwiczyć średnie i duże skośne mięśnie brzucha, wykonaj deskę boczną: połóż się na boku, podeprzyj na łokciu, złącz stopy i nogi. Utrzymaj tę pozycję lub wykonuj niewielkie ruchy biodrami dla zwiększenia trudności!

 

Piłka gimnastyczna - spokojne rzeźbienie ciała

Piłka gimnastyczna to piłka fitness, która pozwala spokojnie wzmocnić głębokie mięśnie ciała. Pobudza przede wszystkim mięśnie brzucha (piłka gimnastyczna jest niezbędna, gdy dążymy do płaskiego brzucha), ale pozwala także wzmocnić uda i pośladki. Piłkę gimnastyczną dobieramy do wzrostu, a im bardziej jest miękka, tym łatwiejsze jest wykonywanie ćwiczeń. Warto także wraz ze wzrostem poziomu zaawansowania zwiększać nadmuchanie piłki.

 

 

 

Możesz więc uprawiać sport u siebie w domu, nawet jeśli nie masz za dużo wolnego czasu. Ciesz się różnorodnością ćwiczeń i trzymaj formę!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GORA STRONY