5 PORAD, ABY PRZYZWYCZAIĆ SIĘ DO CZASU ZIMOWEGO

(2)

Zbliża się zima: zmiana czasu jest już za nami, teraz należy zadbać o swoją formę. Jaka jest najlepsza metoda, aby utrzymać firmę, kiedy zbliżają się zimowe mrozy?

 

1: Zmień program!

Kiedy nadchodzi zima, często ogarnia nas lenistwo… Nie mamy ochoty, aby wyjść z domu i uprawiać sport, bo na zewnątrz jest bardzo zimno. Wszystkie preteksty są dobre, aby zostać w domu… Nie wolno jednak poddać się złym nastrojom: mamy doskonałe rozwiązanie, aby kontynuować trening, także w domu! Poznaj Domyos Live : odwiedź naszą witrynę internetową domyos.com i zobacz ćwiczenia dostępne na stronie Domyos Coach. Dzięki tej usłudze, możesz nadal wykonywać swoje sesje treningowe fitness bezpłatnie i bez konieczności wychodzenia z domu.

 

2: Naładuj akumulatory

W jaki sposób naładować akumulatory, kiedy zbliża się zima? Jak najwięcej światła - to najlepszy sposób, aby zachować dobry nastrój. Działanie naszego wewnętrznego zegara biologicznego zostaje zakłócone z powodu braku światła i cierpi na tym nie tylko nasz sen, ale również między innymi samopoczucie oraz koncentracja. Należy więc w najlepszy możliwy sposób wykorzystać ostatnie pogodne tygodnie, zanim nadejdą krótkie dni zimowe. Korzystaj ze świeżego powietrza: jeżeli pogoda na to pozwala, wybierz się codziennie na co najmniej 30-minutowy spacer.

 

3: Dostosuj swój sen

Stało się: noc zapada wcześniej, a rano słońce wstaje później... i my również! Z pewnością już się domyślasz, zmieniliśmy czas na zimowy. Jeżeli rano nie możesz wstać z łóżka, z pewnością w trudny sposób przeżywasz zmianę czasu. Twój organizm musi przyzwyczaić się do nowego rytmu. W jaki sposób temu zaradzić? Wieczorem słuchaj swojego organizmu i kiedy tylko pojawiają się pierwsze oznaki senności, natychmiast idź spać. Sen regenerujący odgrywa doskonałą rolę w zakresie wypoczynku umysłowego. Pamiętaj, że aby dobrze spać, temperatura w pomieszczeniu nie powinna przekraczać 19 °C.

 

4: Śmiej się, to poważna rada!

Nie jesteś jeszcze zwolennikiem naturalnych metod? Istnieje jednak metoda, która zapewni Ci tej zimy lepsze samopoczucie: jest nią śmiech. Tak, śmiej się - to całkiem poważna rada! We wszystkich stresowych sytuacjach, jakie Ci się zdarzają, spróbuj się uśmiechnąć - to doskonały sposób, aby się zrelaksować. Potwierdzają to rezultaty badań przeprowadzonych przez Sarę Pressman z amerykańskiego uniwersytetu Kansas. Naukowcy udowodnili, że osoby, które często się uśmiechają, rejestrują niższy poziom stresu niż ludzie, którzy zachowują kamienną twarz. Wykazali oni ponadto, że śmiech ma pozytywny wpływ na pracę serca. Wiedząc o tym, uśmiechaj się przy każdej okazji.

 

5: Zadbaj o posiłki

Aby kontynuować trening w okresie zimowym, musisz dbać o zdrowie swoich mięśni. W tym celu nie wolno zapominać o białkach - stanowią one absolutnie niezbędny składnik pożywienia sportowca. Jeżeli spożycie białek jest niższe od potrzeb naszego organizmu, musi on wykorzystywać swoje zapasy, co oznacza, że masa mięśniowa się zmniejsza... Tym bardziej należy dbać o zachowanie dobrej formy! W miarę możliwości spożywaj jak najbardziej bogate i zróżnicowane posiłki, zawierające codziennie co najmniej dwie porcje protein różnego pochodzenia (zwierzęcego lub roślinnego). Aby zachować piękne mięśnie, uwzględnij w swojej diecie jajka, białe mięsa (indyk lub kurczak), ryby (łosoś, makrela lub tuńczyk), warzywa strączkowe (ciecierzyca, biała lub czerwona fasola, soczewica).

 

 

 

Przestrzeganie pięciu zamieszczonych powyższej porad zapewni Ci prawidłowe przyzwyczajenie się do zimy. A czy Ty także masz swoje skuteczne metody?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ROZNE SPORTY
conseils-cross-astuce-trop-froid-pour-faire-du-fitness

Za zimno na fitness? Odkryj nasze porady, żeby pozostać w formie, nawet gdy jest chłodno.

(2)
GORA STRONY