CEL: SCHUDNĄĆ DZIĘKI ĆWICZENIOM NA STEPIE!

(2)

Przyłapujesz się na tym, że jak co roku myślisz o najbliższych wakacjach i wyobrażasz sobie  swoją szczupłą i zgrabną sylwetkę na słonecznej plaży… Chcesz schudnąć? Nie musisz dalej szukać! Step pomoże Ci osiągnąć piękną sylwetkę - jest to aktywność fizyczna, dzięki której szybko osiągniesz swoje cele, dobrze się przy tym bawiąc i przy minimalnych nakładach czasowych.

 

NA CZYM POLEGA STEP?

Step powstał w Stanach Zjednoczonych w 1986 r. i od tego czasu cieszy się nieustannym powodzeniem! Od samego początku zajmuje istotne miejsce w klubach fitness, a dla niektórych stanowi kryterium wyboru klubu! Step jest jednym z najpopularniejszych rodzajów zajęć cardio, szczególnie dla kobiet, które chcą schudnąć przy muzyce.

 

Do tych zajęć, które królują w klubach fitness, konieczny jest tylko stopień (czyli "step" po angielsku), którego wysokość można zmieniać, co ma wpływ na intensywność ćwiczeń. Proponowany program treningowy jest niezwykle przyjemny i oparty na choreografii, która łączy zróżnicowane kroki w układ na stepie przy skocznej muzyce! Step to bardzo dynamiczna aktywność, która wymaga niezwykłej energii. Dzięki porywającym rytmom i przyjemnej atmosferze zbiorowego wysiłku, każdy daje się łatwo wciągnąć w ćwiczenia na stepie i wykonując swobodne ruchy podejmuje jednocześnie duży wysiłek.

 

STEP BY STEP - SPALAM KALORIE!

Masz obsesję na punkcie swojej wagi i tym razem chcesz schudnąć w przyjemny sposób? Zapomnij o diecie! Odchudzanie ze stepem nie ma żadnych tajemnic. Step wymaga ogromnej energii - podczas tych ćwiczeń wykonywanych w intensywnym tempie pracują wszystkie mięśnie, a także poprawia się wydolność serca i układu krążenia. Rezultat: spalasz tłuszcz w rekordowym tempie (ok. 500 kalorii na godzinę).

 

NIE TYLKO ODCHUDZANIE

Step to nie tylko doskonały sposób na odchudzanie, ale także wszechstronny trening całego ciała. Step daje wiele korzyści, o czym szybko się przekonasz! Dowiedz się jakich…

 

Step rozwija umięśnienie całego ciała

Skorzystaj z treningu, który pozwoli Ci rozwinąć umięśnienie całego ciała! Wchodzenie na stopień i schodzenie z niego skutecznie poprawia umięśnienie nóg. Podczas zajęć najbardziej pracują mięśnie ud i łydek, dzięki takim ćwiczeniom, jak wypady, przysiady i ruchy pulsacyjne. Im wyższy poziom, tym więcej skoków i ciało staje się bardziej umięśnione. Jeżeli chcesz wyszczuplić dolne partie ciała, lepiej nie podwyższać stepu. I przeciwnie - jeżeli zależy Ci na powiększeniu mięśni - umieść step na wyższym poziomie. Dolne partie ciała poruszają się w sposób skoordynowany z resztą ciała i są zaangażowane przy każdym ruchu. Dzięki temu są wzmacniane i nigdy nie pozostają nieruchome.

 

Step poprawia sylwetkę

Step poprawia koordynację i postawę ciała, dzięki czemu zyskujesz piękną sylwetkę! Układ choreograficzny wykonywany z wykorzystaniem stepu wymaga synchronizacji górnych i dolnych partii ciała, aby poprawnie wykonać wszystkie ruchy. Wymagana jest maksymalna koncentracja, aby poruszać się do rytmu i skoordynować ruchy całego ciała.

 

Step uczy panowania nad oddechem

Step, podobnie jak inne rodzaje treningu cardio, uprawiany regularnie doskonale zwiększa wytrzymałość. Serce i układ krążenia są zmuszane do pracy w szybkim tempie: oddech trwale się wyrównuje i zachowujesz dobrą kondycję fizyczną.

 

DLA KOGO?

Step należy do zajęć fitness odpowiednich dla większości osób. Pozwala zachować formę, ujędrnić ciało i wyszczuplić sylwetkę.

 

JAK PRZEBIEGA TRENING

Zajęcia ze stepu trwają średnio od 30 do 45 minut, w zależności od poziomu uczestników. Zaczynają się od rozgrzewki, aby ciało weszło w rytm oraz aby zapobiec urazom kostek i kolan. Następnie w radosnej atmosferze i żywym rytmie wykonujemy ruchy, które razem tworzą układ choreograficzny. Ćwiczenia przedzielają chwile odpoczynku na odzyskanie sił. Na koniec - kilka minut rozciągania, niezbędnego, aby zapobiec skurczom i urazom.

 

KILKA POMOCNYCH WSKAZÓWEK

Przede wszystkim musisz mieć odpowiednie buty, które dobrze trzymają kostkę. Podczas zajęć upewnij się, że step znajduje się na odpowiedniej wysokości, dostosowanej do Twojego poziomu i w prawidłowym położeniu tzn. przed Tobą. Podczas odpoczynku, między ćwiczeniami pij dużo wody. Dostosuj ćwiczenia do swojego poziomu i nie wykonuj ich na siłę: zachowaj umiar przy zmuszaniu swojego ciała i serca do pracy, zastosuj się do wskazówek trenera! I ostatnia rada: zwróć uwagę na sygnały wysyłane przez Twoje ciało i podnoś stopy dość wysoko, aby nie potknąć się o step i nie przewrócić.

 

Czy jesteś gotowa, aby przyłączyć się do ćwiczeń wraz z przyjaciółmi i zadbać o dobrą kondycję fizyczną? Pozostań w formie i zrzuć szybko kilka kilogramów na stepie.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS

Czy znasz to niewielkie urządzenie do fitnessu pozwalające skutecznie ujędrniać ciało w domowym zaciszu? Odkryj przyrząd, który pozwoli ci wspinać się coraz wyższej... aż na szczyty formy!

(1)
GORA STRONY