DLACZEGO WARTO CWICZYC NA WIOSLARZU?

Wioślarz to efektywny sprzęt do ćwiczeń siłowych, który mobilizuje do pracy wiele mięśni ciała. To idealny sposób na wzmocnienie i spalanie kalorii.

 

Co daje ćwiczenie na wioślarzu?

Ćwiczenie na wioślarzu to wszechstronny trening siłowy. Wydatek energetyczny jest taki sam, jak podczas biegania lub jazdy na rowerze.

 

Aby trening był skuteczny, należy wybrać odpowiedniego dla siebie wioślarza:

 

  • Sprawdź dopuszczalną wagę: powinna być wyższa od Twojej wagi, aby wioślarz zbyt szybko się nie zużył
  • Ruch siedziska na szynie powinien być bezgłośny i nie może powodować ocierania
  • Ruchy na szynie powinna charakteryzować wysoka płynność.

 

Dlaczego nie wypróbować wioślarza Domyos RTC 690 do użytku domowego? Jest to sprzęt odpowiedni do codziennych ćwiczeń!

 

Jakie korzyści wynikają z ćwiczenia na wioślarzu?

Ćwiczenia na wioślarzu aktywizują wiele mięśni przez duży zakres ruchu. W połączeniu z kilkoma treningami cardio, wioślarz pozwoli osiągnąć dobrą kondycję fizyczną, ponieważ:

 

  • Zwiększa wytrzymałość
  • Wzmacnia mięśnie
  • Sprzyja elastyczności i sprawności

 

Jaki rodzaj treningu?

Wioślarz to sprzęt do treningu cardio, przy którym liczy się:

 

  • Tempo (liczba ruchów na minutę)
  • Intensywność (tętno)
  • Długość treningu (czas, liczba wykonanych serii)
  • Obciążenie (im większe obciążenie, tym mniejsze tempo)

 

Można rozpocząć od treningu aerobowego: 18 pociągnięć na minutę, przy 75% tętna maksymalnego, 3 x 5 minut podczas 30-minutowej sesji treningowej.

 

Następnie można przejść do intensywnego treningu aerobowego: 24 pociągnięcia na minutę, przy 85% tętna maksymalnego, 3 x 4 minuty podczas 10-minutowej sesji treningowej.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Bidon fitness 750 ml
19,99 zł*
4.40 / 5 5 Opinie
    FITNESS

    Dobrze dobrany wioślarz to przyrząd najlepiej dostosowany do naszych celów treningowych.Skorzystaj z poniższych wskazówek!

    (12)
    GORA STRONY