FILM Z ĆWICZENIAMI: BODY POWER

(4)

Body Power Domyos pozwoli Ci wzmocnić wszystkie Twoje mięśnie – głębokie mięśnie brzucha, bicepsy, barki i uda. Domyos prezentuje filmy z ćwiczeniami wykonane i omówione we współpracy z trenerami sportowymi Domyos Club. Dzięki nim będziesz mógł lepiej wykorzystać ten przyrząd. Odkryj filmy z ćwiczeniami Domyos, dzięki którym będziesz prawidłowo trenować z Body Power.

 

Twój trening powinien trwać od 30 do 45 minut (w zależności od poziomu), ponieważ taki czas zapewni właściwą jakość wykonywanych ćwiczeń. Te ćwiczenia mają przede wszystkim wzmocnić wytrzymałość mięśni, dlatego należy je wykonywać w zmiennych seriach, podczas których trenowane będą różne partie mięśni.

 

Zalecenia dot. bezpieczeństwa:

W trakcie wykonywania wszystkich ćwiczeń utrzymaj proste plecy. Należy odpowiednio się podeprzeć, by móc utrzymać kręgosłup w linii prostej. Ruch powrotny należy zatrzymać, by nie nadwyrężyć stawów i utrzymać napięte mięśnie brzucha.

 

Film z ćwiczeniem nr 1: Ściskanie przedramion

 

  • Trudność: poziom 1

 

  • Zaangażowane mięśnie: mięśnie klatki piersiowej, barki

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: umieść Body Power pomiędzy swoimi przedramionami. Dłonie powinny znajdować się na wysokości brody, a łokcie na wysokości brzucha. Używając siły przedramion ściśnij przyrząd a następnie zwolnij ten uścisk.

 

  • Oddychanie : zrób wydech w momencie ściągania łokci, a wdech przy ruchu powrotnym.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 2: Ściskanie ud

 

  • Trudność: poziom 1

 

  • Zaangażowane mięśnie: uda, mięsień czworogłowy

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: usiądź i umieść Body Power pomiędzy udami; środkowa część przyrządu powinna być skierowana w dół. Złącz ze sobą bokiem stopy i ściśnij Body Power jedynie za pomocą siły swoich ud.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie ściskania ud, a wdech przy ruchu powrotnym.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 3: Zginanie boczne

 

  • Trudność: poziom 1

 

  • Zaangażowane mięśnie: mięsień czworogłowy uda

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: usiądź na podłodze, nogi zegnij w kolanach. Ustaw Body Power na podłodze obok lewej łydki. Za pomocą siły w nodze naciśnij na przyrząd, następnie zwolnij ucisk i powróć do pozycji wyjściowej.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie zginania przyrządu, a wdech podczas ruchu powrotnego.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 4: Wzmacnianie bicepsów

 

  • Trudność: poziom 2

 

  • Zaangażowane mięśnie: bicepsy

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: umieść Body Power na klatce piersiowej z prawej strony. Lewą ręką pomóż sobie utrzymać przyrząd na miejscu. Prawym ramieniem przybliż wolne ramię Body Power do klatki piersiowej, następnie powoli zwolnij nacisk.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie przyciągania ręki do klatki piersiowej, a wdech przy ruchu powrotnym.

 

  • Powtórzenia: od 4 do 6 razy przez 30 sekund z zachowaniem szybkiego tempa; po każdej zakończonej serii zmień ramię; 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 5: Wzmacnianie bicepsów

 

  • Trudność: poziom 2

 

  • Zaangażowane mięśnie: bicepsy

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: usiądź i umieść pionowo ustawiony Body Power na udach. Złap rękami to ramię przyrządu, które nie leży na kolanach. Dociśnij to ramię do kolan za pomocą siły w swoich ramionach.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie naciskania na Body Power, a wdech przy ruchu powrotnym.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 6: Wzmacnianie mięśni skośnych

 

  • Trudność: poziom 2

 

  • Zaangażowane mięśnie: mięśnie skośne brzucha

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: umieść Body Power pod lewym ramieniem, środkowa część przyrządu powinna znajdować się pod pachą. Prawą ręką pomóż sobie w utrzymaniu przyrządu na miejscu - złap to ramię przyrządu, które przylega do Twojego boku. Lewym ramieniem ściśnij Body Power tak, aby jak najbardziej przybliżyć przyrząd do prawej ręki.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie ściskania przyrządu, a wdech podczas ruchu powrotnego.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 7: Utrzymywanie napiętych ud

 

  • Trudność: poziom 2 - 3

 

  • Zaangażowane mięśnie: uda, mięsień czworogłowy

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: usiądź i umieść Body Power pomiędzy udami; środkowa część przyrządu powinna być skierowana w dół. Stopy powinny znajdować się w niedużym rozkroku. Ściśnij Body Power jedynie za pomocą siły swoich ud. Utrzymaj tę pozycję przez kilka sekund, a następnie zwolnij uścisk.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie ściskania ud i utrzymywania pozycji, a wdech przy ruchu powrotnym.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 8: Wzmacnianie mięśni klatki piersiowej i barków

 

  • Trudność: poziom 2 - 3

 

  • Zaangażowane mięśnie: mięśnie klatki piersiowej, barki

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: obydwoma rękami mocno uchwyć Body Power i umieść go przed sobą. Środkowa część przyrządu powinna znajdować się blisko klatki piersiowej. Siłą ramion ściśnij przyrząd, a następnie zmniejsz nacisk.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie ściskania przyrządu, a wdech podczas ruchu powrotnego.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS
conseils-comment-affiner-sa-silhouette

Jaką aktywność fizyczną należy wybrać, by stracić na wadze? Sprawdź porady Domyos, które zostały opracowane, by pomóc Ci wyszczuplić sylwetkę.

(1)
FITNESS

Ćwiczenia fizyczne są niezastąpione w celu wyszczuplenia nóg. Stosowanie na co dzień kilku prostych zasad również pomoże Ci osiągnąć to, o czym marzy każda kobieta...

(3)
GORA STRONY