FILM Z ĆWICZENIAMI: GYMWEIGHTS

(1)

Dzięki Gymweights Domyos wykonywane przez Ciebie ćwiczenia ujędrniające będą bardziej intensywne. Załóż je na przedramiona lub kostki, zwiększając poziom trudności treningu. Wzmocnij uda, pośladki, mięśnie brzucha oraz górnej partii ciała. Domyos prezentuje filmy z ćwiczeniami wykonane i omówione we współpracy z trenerami sportowymi Domyos Club. Dzięki nim będziesz mógł lepiej wykorzystać ten przyrząd. Odkryj filmy z ćwiczeniami od Domyos, dzięki którym będziesz prawidłowo trenować z Gymweights.

 

Twój trening powinien trwać od 30 do 45 minut (w zależności od poziomu), ponieważ taki czas zapewni odpowiednie wykonywanie ćwiczeń. Te ćwiczenia mają przede wszystkim wzmocnić wytrzymałość mięśni, dlatego należy je wykonywać w zmiennych seriach, podczas których trenowane będą różne partie mięśni.

 

Zalecenia dot. bezpieczeństwa:

W trakcie wykonywania wszystkich ćwiczeń utrzymaj proste plecy. Należy odpowiednio się podeprzeć, by móc utrzymać kręgosłup w linii prostej. Ruch powrotny należy zatrzymać, by nie nadwyrężyć stawów i utrzymać napięte mięśnie brzucha.

 

Film z ćwiczeniem nr 1: Wzmacnianie mięśni klatki piersiowej i tricepsów

 

  • Trudność: poziom 1

 

  • Zaangażowane mięśnie: mięśnie klatki piersiowej, tricepsy

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: połóż się na plecach na podłodze, nogi zgięte w kolanach, stopy blisko pośladków. Gymweights są przyczepione do Twoich przedramion. Ułóż swoje ręce bokiem do ciała, aby znalazły się blisko ziemi. Unieś je nad klatkę piersiową, zegnij łokcie i zbliż je do twarzy. Wyprostuj ponownie ręce przed sobą i powróć do pozycji wyjściowej.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w trakcie trzech pierwszych ruchów, a wdech podczas ponownego oddalania od siebie rąk w poziomie.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa i bez zatrzymywania się. Pomiędzy seriami zrób 30 sekund przerwy.

 

Film z ćwiczeniem nr 2: Wzmacnianie pleców

 

  • Trudność: poziom 1

 

  • Zaangażowane mięśnie: górna część pleców, barki

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: uklęknij na podłodze i oprzyj się na dłoniach. Ręce proste w łokciach, Gymweights przypięte do nadgarstków. Prawą rękę unieś z boku, łokieć pociągnij do góry. Następnie wróć do pozycji wyjściowej, nie dotykaj ręką do ziemi.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie unoszenia ręki, a wdech podczas powrotu do pozycji wyjściowej.

 

  • Powtórzenia: od 4 do 6 razy przez 30 sekund przy zachowaniu szybkiego tempa, po zakończeniu serii zmień rękę. Pomiędzy seriami zrób 30 sekund przerwy.

 

Film z ćwiczeniem nr 3: Przysiady

 

  • Trudność: poziom 2

 

  • Zaangażowane mięśnie: uda, mięsień czworogłowy, barki, mięśnie klatki piersiowej

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: stań prosto, nogi w lekkim rozkroku, proste plecy, Gymweights przyczepione do Twoich przedramion. Ręce wyprostowane wzdłuż ciała. Zegnij nogi i jednocześnie wysuń biodra do tyłu i unieś ręce po bokach tak, aby znalazły się na wysokości barków. Następnie wróć do pozycji wyjściowej.

 

  • Oddychanie: zrób wdech w momencie zginania kolan, a wydech podczas powrotu do pozycji wyjściowej.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 4: Przysiad z uniesieniem nogi

 

  • Trudność: poziom 2

 

  • Zaangażowane mięśnie: uda, pośladki, mięsień czworogłowy

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: stań prosto, nogi w lekkim rozkroku, proste plecy, Gymweights przyczepione do Twoich kostek. Ręce oprzyj o biodra. Następnie lekko zegnij nogi, reszta ciała pozostaje wyprostowana. Podczas prostowania nóg, wyciągnij prawą nogę do tyłu. Jedynie lewa noga dotyka ziemi, ciało tworzy z nią linię prostą. Ponownie ugnij nogi. Przy kolejnym ruchu wypchnij do tyłu drugą nogę.

 

  • Oddychanie: zrób wdech w momencie zginania kolan, a wydech podczas ich prostowania.

 

  • Powtórzenia: od 3 do 5 razy przez 30 sekund z zachowaniem odpowiedniego tempa, 30 sekund przerwy pomiędzy seriami.

 

Film z ćwiczeniem nr 5: Wymachy nóg przy klęku podpartym

 

  • Trudność: poziom 2

 

  • Zaangażowane mięśnie: pośladki, mięsień czworogłowy uda

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: uklęknij na ziemi i oprzyj się na przedramionach. Gymweights są przyczepione do Twoich kostek. Plecy powinny być proste. Unieś lekko prawą nogę. Następnie unieś ją do boku (na zewnątrz). Powróć do pozycji wyjściowej, ale nie dotykaj kolanem do ziemi. W trakcie wykonywania tego ćwiczenia porusza się jedynie unoszona noga.

 

  • Oddychanie: zrób wydech w momencie unoszenia nogi do boku, a wdech w momencie powrotu do pozycji wyjściowej.

 

  • Powtórzenia: od 4 do 6 razy przez 30 sekund przy zachowaniu szybkiego tempa, po zakończeniu serii zmień nogę. Pomiędzy seriami zrób 30 sekund przerwy.

 

Film z ćwiczeniem nr 6: Odwodzenie nogi

 

  • Trudność: poziom 3

 

  • Zaangażowane mięśnie: pośladki, mięsień czworogłowy uda

 

  • Sposób wykonania ćwiczenia: połóż się na podłodze na prawym boku, prawa ręka wyprostowana pod głową. Gymweights są przyczepione do Twoich łydek. Nogi tworzą z tułowiem kąt 90° . Lewa noga wyprostowana, a prawa zgięta w kolanie pod kątem prostym. Powoli unieś lewą nogę, a następnie opuść ją tak, aby lekko dotknęła prawej nogi. W trakcie wykonywania tego ćwiczenia porusza się jedynie unoszona noga.

 

  • Oddychanie: zrób wydech podczas podnoszenia nogi, a wdech podczas powrotu do pozycji wyjściowej.

 

  • Powtórzenia: od 4 do 6 razy przez 30 sekund przy zachowaniu szybkiego tempa, po zakończeniu serii zmień nogę. Pomiędzy seriami zrób 30 sekund przerwy.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GYMWEIGHT
54,99 zł*
4.40 / 5 45 Opinie
    Hantle GYMWEIGHT 2x1 kg
    64,99 zł*
    4.40 / 5 88 Opinie
      ROZNE SPORTY
      conseils-Les-gestes-pour-retrouver-la-forme

      Wracają piękne dni i masz ochotę pobudzić ciało do życia. Nabierz energii i odzyskaj formę, korzystając z poniższych porad.

      FITNESS

      Wiele kobiet obawia się treningu siłowego. A przecież liczne gwiazdy stosują go w celu wysmuklenia sylwetki. Czy jesteś gotowa na nowe doświadczenie?

      (10)
      GORA STRONY