JAK WYBRAĆ ODPOWIEDNI DRĄŻEK GIMNASTYCZNY?

(1)

Chcesz rozwinąć mięśnie ramion i pleców przy pomocy prostego i skutecznego przyrządu? Odkryj zalety drążka gimnastycznego! Aby wybrać model dostosowany do Twoich celów, zastosuj się do wskazówek firmy Domyos.

 

Zanim się zdecydujesz, oto kilka powodów, dla których warto zainwestować w drążek!

 Drążek gimnastyczny to najprostszy w użyciu przyrząd do ćwiczeń siłowych. Mocowany lub rozporowy drążek gimnastyczny Domyos możesz przymocować w swoim domu w dowolnym miejscu.

 

Drążek gimnastyczny rzeźbi muskulaturę dzięki ćwiczeniom wykonywanym w zwisie. Celem przypomnienia: umieść drążek na odpowiedniej wysokości, chwyć drążek i podciągnij się stojąc z wyciągniętymi ramionami.

 

Takie ćwiczenia siłowe rozwijają biceps, mięśnie pleców, ramion oraz mięśnie klatki piersiowej. Jednak to, które mięśnie pracują zależy również od tego jaki drążek wybierzemy.

 

Jakie parametry dla jakich korzyści?

Aby wybrać odpowiedni drążek gimnastyczny, należy uwzględnić trzy elementy: 

 

  • Maksymalne dopuszczalne obciążenie oznacza maksymalną wagę użytkownika. Aby nie dopuścić do wypadku, należy wybrać drążek, który uniesie nasz ciężar podczas wykonywanych ćwiczeń.

 

  • Bezpieczeństwo zależy od rodzaju ściany, do której przytwierdzony będzie drążek.

Na przykład drążki mocowane na stałe, takie jak drążek Domyos BT 500, lepiej przytwierdzić do ściany betonowej.

 

  • Sposób przechowywania. Jeżeli masz zamiar zdejmować drążek gimnastyczny, a zatem regularnie montować go i demontować, lepiej zdecydować się na drążek regulowany, taki jak drążek Domyos BT 200.

 

Jaki drążek w jakim celu?

Ćwiczenie mięśni pleców na drążku gimnastycznym Domyos  BT 200

Ten regulowany drążek, czy też "drążek rozporowy" mocuje się między dwoma ścianami lub w futrynie drzwi. Występuje w dwóch długościach: od 70 do 95 cm i większy z regulacją od 100 do 120 cm.

 

Ćwicz mięśnie pleców, mięsień czworoboczny, biceps i triceps na drążku mocowanym do ściany BT 500 Domyos

Ten drążek gimnastyczny mocuje się do ściany w czterech punktach. Przeznaczony jest do intensywnych ćwiczeń, do podciągania w domu.

Uwaga: należy go przymocować do solidnej ściany, na przykład z betonu. 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GORA STRONY