JĘDRNE CIAŁO NA WAKACJACH

(5)

W domu, w biurze lub na wakacjach, zapoznaj się z naszymi radami, jak zachować jędrne ciało i w pełni skorzystać z lata! Pomożemy Ci utrzymać w dobrym stanie ten cenny kapitał, jakim jest Twoje ciało: bądź piękna i wysportowana na plaży dzięki 5 sprytnym sposobom!

 

Do walizki...

...wszystko, co niezbędne na sportowych wakacjach! Tego lata możesz skorzystać z pomocy trenera, aby ujędrnić ciało. Jak? Dzięki łatwym w transporcie przyrządom do fitnessu, takim jak: hantle, obciążniki, guma fitness, cięgno oporowe, expander, skakanka, mata do fitnessu... Istnieje wiele możliwości przygotowania pełnego zestawu na lato. Trening nigdy nie był prostszy: w rubryce Domyos coach znajdziesz dziesiątki darmowych filmów z ćwiczeniami.

 

Podaruj sobie jędrne ciało

Na wakacjach, tuż po przebudzeniu, dobrze Ci zrobi kilka ćwiczeń! Możesz rozbudzić się łagodnie, wykonując rozciąganie. Rozciąganie ujędrnia ciało, zmniejsza napięcie nerwowe, uelastycznia i pozwala skutecznie walczyć ze zwiotczeniem mięśni, pojawiającym się wraz z wiekiem. Oto dobre ćwiczenie: nogi rozstawione równolegle na szerokość miednicy, opuść delikatnie głowę, chowając brodę. Zaokrąglij plecy i rozciągnij po kolei każdy krąg kręgosłupa. Nogi powinny być naprężone, a ciężar ciała lekko przeniesiony do przodu. Nie myśl o niczym i oddychaj głęboko. Utrzymaj tę pozycję przez 3 minuty, a następnie wyprostuj się powoli, "rozwijając" kolejno każdą część ciała: miednicę, kręgi lędźwiowe, piersiowe i szyjne.

 

Możesz być aktywna w każdych warunkach

Tego lata, jeśli najdzie Cię ochota leniwie poleżeć na słońcu… nie daj się skusić! Szkoda byłoby stracić wszystkie wysiłki poczynione przez ostatni rok. Wykorzystaj każdy wolny moment na rzeźbienie swego ciała. Możesz na przykład ćwiczyć ramiona w każdej chwili - zapamiętaj prosty sposób: weź hantel do fitnessu (lub małą butelkę wody), stań w rozkroku z lekko ugiętymi nogami i miednicą wypchniętą do przodu. Weź do ręki hantel i przenieś go za szyję, trzymając drugą rękę na biodrze. Podczas wdechu wyprostuj prawą rękę, nie poruszając łokciem. Wróć do pozycji wyjściowej, wydychając powietrze. Powtarzaj to ćwiczenie codziennie 15 razy na każdą stronę.

 

Ćwiczenia nad morzem

Jeśli jesteś nad morzem, połącz przyjemne z pożytecznym, wykonując skuteczne, ujędrniające ćwiczenie: spaceruj po plaży z nogami zanurzonymi w wodzie do połowy łydek, robiąc wykroki. Jak? Postaw lewą nogę daleko przed sobą, uginając prawe kolano. Wyprostuj nogi i wykonaj taki sam wykrok na drugą nogę. Korzyści? Opór wody mobilizuje do wysiłku mięśnie czworogłowe, a piasek umożliwia ćwiczenie równowagi i aktywizuje pracę mięśni głębokich. Wypracuj jędrne pośladki!

 

Praca nad postawą

Nie trać ani minuty, leżąc bezczynnie na plażowym ręczniku. Utrzymując wyprostowaną, dumną postawę, wysmuklasz sylwetkę. Jak to zrobić? Zawsze wyciągaj głowę do góry, ramiona obniżone i ściągnięte do tyłu. Patrz daleko przed siebie. Nie zapomnij o rozruszaniu szyi. Zrób spokojnie kilka ruchów w bok, od prawej do lewej. Następnie wykonaj powoli kilka krążeń. I już, to wystarczy.

 

Wiesz już, jak dzięki prostym i skutecznym ćwiczeniom fitness zachowasz tego lata piękne i jędrne ciało. Twoje wakacje mogą być aktywne!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ROZNE SPORTY
conseil-cross-corps-sante-vacances-zen-avant-le-depart

Zostało Ci kilka tygodni do wyjazdu na wakacje, a Ty odczuwasz stres? Domyos podzieli się z Tobą kilkoma sekretami, które pomogą Ci przetrwać ten trudny okres i wyjechać na wakacje beztrosko i z uśmiechem!

(1)
FITNESS
conseil-cross-astuce-4-bons-plans-pour-reussir-des-vacances-sportives

Podczas wakacji codzienne zajęcia ulegają zmianie, czasem ze szkodą dla naszej kondycji fizycznej. Domyos proponuje rozwiązania, które pomogą Ci przygotować się fizycznie, aby Twoje sportowe wakacje udały się jak najlepiej.

(3)
GORA STRONY