SKAKANIE NA SKAKANCE

(11)

Trening cardio, wytrzymałość, wzmocnienie mięśni, wyciągnięcie nóg: skakanka jest często wykorzystywana podczas treningu. Niezależnie od swojego poziomu, korzystaj ze skakanki, aby Twój trening był wszechstronny.

 

Początkujący: łatwy trening

Skakanka wymaga sporego wysiłku .

Na poziomie początkującym warto połączyć skakanie na skakance z aktywnym marszem, ćwiczeniem na rowerze eliptycznym, jazdą na rowerze lub joggingiem. Te ćwiczenia pozwolą Ci szybko wzmocnić się fizycznie.

 

Zachowaj ostrożność podczas skakania na skakance:

  • nie skacz na boso
  • najpierw wykonaj ćwiczenia rozciągające
  • załóż odpowiedni strój (dla kobiet - obowiązkowo sportowy stanik!)
  • Aby uniknąć wyczerpania, rozciągaj się przed każdym treningiem.

 

Zaawansowani: jako uzupełnienie treningu

Osoby na poziomie zaawansowanym mogą wykorzystać skakankę jako uzupełnienie swojego treningu.

Podczas skoków pracują łydki, mięśnie czworogłowe i pośladki.Wszechstronny trening wymaga jeszcze ćwiczeń na górne partie ciała, takich jak podciąganie na drążku, brzuszki i pompki.

Przed każdym treningiem pamiętaj o rozgrzewce.

 

Skakanka to dobry trening dla biegaczy

Okazuje się, że skakanka do doskonały przyrząd treningowy dla biegaczy. Rozwija nie tylko wytrwałość, ale także koncentrację.

Podczas treningu wykonujemy setki podskoków na minutę. Wymaga to ogromnej koncentracji i ciągłego dostosowania szybkości i wysokości skoków.

 

W ten sposób rozwijamy umiejętność reagowania naszych nóg, co stanowi dobre przygotowanie do biegania.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Skakanka Essentielle
9,99 zł*
4.30 / 5 292 Opinie
    Skakanka COMFORT
    19,99 zł*
    4.10 / 5 477 Opinie
      Skakanka LESTEE
      39,99 zł*
      3.90 / 5 138 Opinie
        FITNESS

        Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

        (4)
        GORA STRONY