SPALANIE KALORII PODCZAS SKAKANIA NA SKAKANCE

(15)

Często zapominamy o tym, że drobne akcesoria fitness mogą czasem dać równie dobre rezultaty, jak sprzęt do ćwiczeń fitness, który zazwyczaj jest kosztowny i zajmuje dużo miejsca. Weźmy skakankę: kosztuje niewiele, a jest bardzo skuteczna - odkryj ją na nowo!

 

Skuteczny przyrząd fitness

Skakanka to niezbędny przyrząd. Skakanie na skakance to doskonałe ćwiczenie fitness, które pozwala spalić kalorie, schudnąć, zyskać płaski brzuch i zapobiega powstawaniu cellulitu.

  • 15 minut skakania na skakance to jak 30 minut joggingu.
  • W ciągu 1 godziny skakania na skakance spalisz 725 kalorii.

 

Skakanie na skakance to proste i wszechstronne ćwiczenie, które rozwija zmysł równowagi i zapewnia lepszą postawę ciała.

Skakanie na skakance rozwija mięśnie dolnych partii ciała, a jednocześnie wzmacnia ramiona, barki, plecy i mięśnie brzucha.

Dobre opanowanie umiejętności skakania pozwala zwiększyć wytrzymałość.

 

Jaka skakankę wybrać?

Dla początkujących najlepsza jest skakanka z lekkiego nylonu, tańsza i mniej boleśnie się na niej skuć.

Osobom bardziej doświadczonym radzimy wybrać skakankę ze skóry.

Załóż dobre buty sportowe, które amortyzują wstrząsy, i nie ćwicz na zbyt twardej nawierzchni (beton, glazura itp.).

 

Warto wiedzieć: istnieją również skakanki z obciążnikami, które zwiększają wysiłek ramion i barków.

 

Jak dobrać długość skakanki?

Aby dobrze nam się skakało, trzeba odpowiednio wyregulować długość skakanki.

W tym celu postaw stopę na środku skakanki i unieś ręce. U początkujących nadgarstki powinny się znajdować na wysokości pach, a u bardziej zaawansowanych - na wysokości żeber.

 

Jaka jest prawidłowa postawa podczas skakania?

  • Ciało powinno być wyprostowane, głowa na przedłużeniu szyi i kręgosłupa
  • Należy napiąć mięśnie brzucha
  • Kolana lekko ugięte, łokcie zgięte pod kątem 45°
  • Wnętrze dłoni zwrócone w górę

 

Do kręcenia skakanki używaj nadgarstków, a nie ramion.

 

 

 

Ten sport mogą uprawiać wszyscy, nawet osoby z lekką nadwagą, jednak w razie problemów z plecami, stawami, dyskopatii lub po operacjach nóg sport ten nie jest wskazany.

W takim przypadku należy zasięgnąć opinii lekarza odnośnie do uprawiania wszelkich sportów.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Skakanka Essentielle
9,99 zł*
5.00 / 5 3 Opinie
    Skakanka COMFORT
    19,99 zł*
    4.10 / 5 12 Opinie
      Skakanka LESTEE
      39,99 zł*
      4.80 / 5 8 Opinie
        FITNESS

        Trening cardio, wytrzymałość, wzmocnienie mięśni, wyciągnięcie nóg: skakanka zapewnia wszechstronny trening na każdym poziomie, od początkującego po zaawansowany!

        (11)
        FITNESS

        Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

        (4)
        GORA STRONY