TRENING SIŁOWY INACZEJ?

(2)

Czy wiesz, że chcąc wyrobić sobie mięśnie, nie musisz systematycznie podnosić ciężarów? Odkryj, w jaki sposób dzięki prostej i wydajnej technice wykorzystującej dużo mniejsze obciążenie możesz uzupełnić swój trening siłowy.

 

Trening siłowy z taśmą: jakie są korzyści?

Być może słyszałeś już o treningu siłowym z taśmą, ale czy już go wypróbowałeś? Warto, bo jest to bardzo wydajna metoda stanowiąca uzupełnienie tradycyjnego treningu siłowego. Taśma na początku używana była do rehabilitacji. Obecnie jest to technika coraz powszechniejsza, a nawet niezastąpiona przy wzmacnianiu mięśni. Trenując z taśmami, wykonujemy ćwiczenia w oporze, które przyczyniają się do zwiększenia prędkości, siły i mocy mięśni, czyli cech niezbędnych do poprawiania wyników fizycznych. Możesz ich używać podczas rozgrzewki lub jako uzupełnienie programu treningu siłowego, dodatkowe powtórzenie wykonywanych ćwiczeń, ale już z mniejszym obciążeniem. Przykładowo jednego dnia możesz trenować górne partie ciała (tricepsy, klatkę piersiową, barki, plecy) lub pośladki z dużym obciążeniem, a następnego dnia wykonać ponownie 3 lub 4 serie tych ćwiczeń z taśmami z mniejszym obciążeniem.

 

Które taśmy fitness wybrać?

Rozróżniamy rożne taśmy fitness. Są one dostosowane do każdego rodzaju ćwiczeń i zapewniają podobne efekty: od najprostszych, płaskich i kolorowych taśm, jak Elastiband, do rurek z uchwytami (np. Resistance Tube). Są proste w użyciu i pozwalają zwiększyć wytrzymałość przez rozciąganie (na każdej taśmie jest zaznaczony poziom intensywności). Używając niektórych modeli (np. Expander), możesz sam decydować o liczbie taśm i zwiększać trudność ćwiczenia.

 

Ćwiczenia z taśmą fitness

Jeśli chcesz szybko zwiększyć swoją wydajność fizyczną dzięki treningowi z taśmą, odkryj wszystkie nasze bezpłatne filmy z ćwiczeniami z wykorzystaniem Elastiband, Resistance Tube oraz Expandera.

 

 

 

Teraz już wiesz, że trenowanie z wielofunkcyjnymi taśmami fitness pozwoli Ci jednocześnie rozwinąć moc mięśni, siłę i szybkość działania. Ta doskonała pod każdym względem technika jest idealnym uzupełnieniem programu treningu siłowego. A czy Ty już ją wypróbowałeś?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS

Guma treningowa Domyos pomoże Ci ujędrnić Twoje ciało. Wzmocnij mięśnie głębokie brzucha, bicepsy, barki, mięśnie klatki piersiowej, uda i pośladki. Domyos prezentuje filmy z ćwiczeniami wykonane i omówione we współpracy z trenerami sportowymi Domyos Club. Dzięki nim będziesz mógł lepiej wykorzystać ten przyrząd. Odkryj filmy z ćwiczeniami od Domyos, dzięki którym będziesz prawidłowo trenować z gumą treningową .

(5)
GORA STRONY