ZWIEKSZENIE WYTRZYMALOSCI

Zadyszka po wykonaniu najmniejszego wysiłku? Strach przed pokonaniem schodów? Pomyśl o tym, aby poprawić swoją wytrzymałość! Istnieje ścisły związek między wytrzymałością a pracą serca i układu krążenia. A zatem, aby poprawić pracę serca i układu krążenia, popraw swoją wytrzymałość!

 

Poprawa wytrzymałości - wydłuż swój oddech

Jeżeli w niedzielne popołudnie pobiegasz przez 30 minut nie zdołasz w ten sposób zwiększyć swojej wytrzymałci. Wysiłek trzeba podejmować regularnie.

Aby poprawić kondycję, radzimy regularnie trenować co najmniej przez 30 minut, bez przerwy.

 

Po kilkumiesięcznym treningu:

  • mamy mniejszą zadyszkę: nasze serce zostało wzmocnione
  • wzmocniony jest również układ odpornościowy,
  • podobnie jak nasze mięśnie!

 

Na jakiej maszynie?

Jeżeli nie lubisz uprawiać joggingu w terenie, spróbuj ćwiczyć w domu na sprzęcie do treningu cardio.

Stepper, rower stacjonarny lub eliptyczny, wioślarz: wszystkie sprzęty do treningu cardio pozwalają zwiększać wytrzymałość. Aby dobrze wybrać sprzęt, warto określić swoje dodatkowe cele.

 

  • Jeżeli zależy Ci na: spalaniu tłuszczy i umięśnieniu dolnych partii ciała: wybierz bieżnię.
  • Aby wyszczuplić sylwetkę przez zmobilizowanie do pracy kilku grup mięśni (ramiona, brzuch, nogi, pośladki): zdecyduj się na: rower eliptyczny.
  • Aby szybko spalać tkankęuszczową i mieć umięśnione głównie łydki: postaw na rower stacjonarny
  • Aby poprawić umięśnienie nóg i pośladków: wybierz stepper.
  • Aby przeprowadzić wszechstronny trening wszystkich mięśni ciała: zdecyduj się na wioślarza

 

A jeżeli dalej sie wahasz: możesz najpierw przetestować te maszyny na siłowni, aby sprawdzić, która zapewni Ci najlepszy i długotrwały trening!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GORA STRONY