• Skakanka ESSENTIAL
  • Skakanka ESSENTIAL
  • Skakanka ESSENTIAL

Skakanka ESSENTIAL

Ref.
8342350
Mocne strony
Skakanka ESSENTIAL posiada prostą regulację i można dopasować ją do wzrostu każdego użytkownika. Jest idealna dla początkujących i chcących przyjemnie i wydajnie spożytkować swoją energię.
9,99 zł*
Regulacja
Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Ergonomiczny chwyt
Cienkie uchwyty z tworzywa sztucznego.
Jakość jazdy
Skakanka pozwala trenować z niedużą prędkością.

CHARAKTERYSTYKA

Kolor
czarny przezroczysty
SKŁAD
Uchwyt : 100.0% Polipropylen (PP) Lina : 100.0% Polichlorek winylu (PVC) - bez ftalanów
Przeznaczenie:
dla początkujących, do skakania na skakance 1 - 2 razy w tygodniu.
Gwarancja
2 lata

PORADY

Wskazówki konserwacji
Czyścić wilgotną gąbką.
Porady bagażu
Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia użytkowania
Zalecane jest noszenie butów sportowych podczas skakania.

DODATKOWE INFORMACJE

Jak wyregulować długość skakanki?
Wyjmij nasadkę z końca uchwytu. Następnie, w celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Odetnij nadmiar liny - nie wkładaj go do środka uchwytu.
Zalety skakanki
Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Odpowiednie wykonywanie ćwiczeń ze skakanką pozwala zwiększyć swoją wytrzymałość.
Skakanie bez ryzyka zranienia
Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.
Wydatek energetyczny
15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania. 60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!
Odkryj nasze bezpłatne filmy z ćwiczeniami i wydajniej korzystaj ze swojego produktu.
Domyos.pl proponuje filmy z ćwiczeniami wykonane i objaśnione we współpracy z trenerami sportowymi fitness z Domyos Club.
Rozkład ocen
  • skakanka
    30 Mar 2016
    - -

    Skakanka bardzo elastyczna.Szybko i latwo regulowana.Polecam i dladoroslej osoby i dziecka.

Porady

  • FITNESS

    Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

    (3)
  • FITNESS

    Trening cardio, wytrzymałość, wzmocnienie mięśni, wyciągnięcie nóg: skakanka zapewnia wszechstronny trening na każdym poziomie, od początkującego po zaawansowany!

    (11)

Mogą Cię również zainteresować

GORA STRONY