• Skakanka ESSENTIAL
  • Skakanka ESSENTIAL
  • Skakanka ESSENTIAL

Skakanka Essentielle

Ref.
8342350
Mocne strony
Idealna do ćwiczeń z podstawowymi skokami.
9,99 zł*
Regulacja
Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Ergonomiczny chwyt
Uchwyty z tworzywa sztucznego zapewniają komfort podczas treningu.
Jakość jazdy
Lina z PVC: większa szybkość.

CHARAKTERYSTYKA

SKŁAD
Lina: PVC bez ftalanów Uchwyty: plastik.
Przeznaczenie:
dla rozpoczynających skakanie na skakance.
Gwarancja
2 lata

PORADY

Wskazówki konserwacji
Czyścić wilgotną gąbką.
Porady bagażu
Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia użytkowania
Zalecane jest noszenie butów podczas skakania.

DODATKOWE INFORMACJE

Zalety skakanki
Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Odpowiednie wykonywanie ruchów pozwala zwiększyć wytrzymałość fizyczną.
Jak wyregulować długość skakanki?
Wyjmij nasadkę z końca uchwytu. W celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Odetnij nadmiar liny - nie wkładaj go do środka uchwytu.
Wydatek energetyczny
15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania. 60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!
Skakanie bez ryzyka zranienia
Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.
Rozkład ocen
  • Ok
    14 Jul 2016
    - -

    Paczka sprawnie dotarła. Skakanka, jak za tę cenę przyzwoita:)

  • skakanka
    30 Mar 2016
    - -

    Skakanka bardzo elastyczna.Szybko i latwo regulowana.Polecam i dladoroslej osoby i dziecka.

Porady

  • FITNESS

    Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

    (4)
  • FITNESS

    Trening cardio, wytrzymałość, wzmocnienie mięśni, wyciągnięcie nóg: skakanka zapewnia wszechstronny trening na każdym poziomie, od początkującego po zaawansowany!

    (11)

Mogą Cię również zainteresować

GORA STRONY