• Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka

Skakanka

Ref.
8212649
Napisz swoją opinię
Mocne strony
Ta skórzana skakanka posiada prostą regulację i zapewnia doskonałą wytrzymałość na ścieranie. Jest idealna dla osób, które chcą spożytkować swoją energię, poprawić kondycję dzięki treningowi cardio.
49,99 zł*
Regulacja
Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Ergonomiczny chwyt
Piankowe rączki zapewniają lepszy chwyt.
Wytrzymałość na ścieranie
Skórzana lina: najbardziej wytrzymała w ofercie.
Jakość jazdy
Giętka skakanka pozwala trenować z umiarkowaną prędkością.

CHARAKTERYSTYKA

SKŁAD
Lina: skóra naturalna. Uchwyty: pianka.
Przeznaczenie:
do regularnego skakania na skakance (2 -3 razy w tygodniu).
Gwarancja
2 lata

PORADY

Wskazówki konserwacji
Czyścić suchą ściereczką.
Porady bagażu
Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia użytkowania
Zalecane jest noszenie butów sportowych podczas skakania.

DODATKOWE INFORMACJE

Jak wyregulować długość skakanki?
Wyjmij nasadkę z końca uchwytu. Następnie, w celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Odetnij nadmiar liny - nie wkładaj go do środka uchwytu.
Zalety skakanki
Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Odpowiednie wykonywanie ćwiczeń ze skakanką pozwala zwiększyć swoją wytrzymałość.
Skakanie bez ryzyka zranienia
Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Wysoce zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.
Wydatek energetyczny
15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania. 60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!
Odkryj nasze bezpłatne filmy z ćwiczeniami i wydajniej korzystaj ze swojego produktu.
Domyos.pl proponuje filmy z ćwiczeniami wykonane i objaśnione we współpracy z trenerami sportowymi fitness z Domyos Club.

Porady

  • FITNESS

    Trening cardio, wytrzymałość, wzmocnienie mięśni, wyciągnięcie nóg: skakanka zapewnia wszechstronny trening na każdym poziomie, od początkującego po zaawansowany!

    (11)
  • FITNESS

    Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

    (3)

Mogą Cię również zainteresować

GORA STRONY