• Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka
  • Skakanka

Skakanka skórzana

Ref.
8212649
Mocne strony
Wytrzymała na intensywny trening!
49,99 zł*
Regulacja
Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Wytrzymałość na ścieranie
Skórzana lina - najbardziej wytrzymała w naszej gamie.
Jakość jazdy
Metalowe łożyska kulkowe zapewniają płynne obracanie się skakanki.
Ergonomiczny chwyt
Piankowe uchwyty zapewniają większy komfort podczas treningu.

CHARAKTERYSTYKA

SKŁAD
Lina: skóra naturalna. Uchwyty: pianka.
Przeznaczenie:
do codziennego skakania na skakance.
Gwarancja
2 lata

PORADY

Wskazówki konserwacji
Czyścić suchą ściereczką.
Porady bagażu
Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia użytkowania
Zalecane jest noszenie butów podczas skakania.

Dowiedz się, jak używać produktów i akcesoriów Domyos dzięki bezpłatnym filmom.

Skakanka marki Domyos pozwoli Ci trenować cardio, poprawić równowagę, wyszczuplić sylwetkę i spalić maksymalną liczbę kalorii.
Domyos przedstawia filmy z ćwiczeniami, które zostały opracowane i wykonane we współpracy z zawodowymi, dyplomowanymi trenerami sportowymi z naszego centrum fitness - Domyos Club.
 

DODATKOWE INFORMACJE

Jak wyregulować długość skakanki?
Wyjmij nasadkę z końca uchwytu. W celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Odetnij nadmiar liny - nie wkładaj go do środka uchwytu.
Zalety skakanki
Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Odpowiednie wykonywanie ruchów pozwala zwiększyć wytrzymałość fizyczną.
Skakanie bez ryzyka zranienia
Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.
Wydatek energetyczny
15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania. 60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!

Porady

  • FITNESS

    Trening cardio, wytrzymałość, wzmocnienie mięśni, wyciągnięcie nóg: skakanka zapewnia wszechstronny trening na każdym poziomie, od początkującego po zaawansowany!

    (11)
  • FITNESS

    Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

    (4)

Mogą Cię również zainteresować

Skakanka LESTEE
39,99 zł*
4.80 / 5 8 Opinie
    Skakanka Essentielle
    9,99 zł*
    5.00 / 5 3 Opinie
      GORA STRONY