• Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem
  • Skakanka z licznikiem

Skakanka z licznikiem

Ref.
8313024
Mocne strony
Uchwyt z licznikiem z 4 funkcjami: kalorie, czas, ilość skoków, budzik. Idealna do kontrolowania swoich osiągów i rzucania sobie nowych wyzwań!
54,99 zł*
Regulacja
Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Jakość jazdy
Lina z PVC gwarantuje odpowiednią płynność obrotów.
Mierzone parametry
Licznik 4 funkcji: kalorie, czas, ilość skoków, budzik.
Ergonomiczny chwyt
Uchwyty z tworzywa sztucznego.

CHARAKTERYSTYKA

SKŁAD
Lina: PVC. Uchwyty: tworzywo sztuczne.
Przeznaczenie:
do regularnego skakania na skakance (2 -3 razy w tygodniu).
Gwarancja
2 lata

PORADY

Wskazówki konserwacji
Czyścić wilgotną gąbką.
Porady bagażu
Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia użytkowania
Zalecane jest noszenie butów podczas skakania.

DODATKOWE INFORMACJE

Jak wyregulować długość skakanki?
W celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Wyciągnij linę (w górnej części uchwytu) i odetnij jej nadmiar. Umieść linę w górnej części uchwytu: Twoja skakanka jest gotowa!
Zalety skakanki
Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza mięśnie dolnych partii ciała oraz ramiona, barki, mięśnie pleców i klatki piersiowej. Jeśli będziesz dobrze wykonywać te ćwiczenia, zwiększysz swoją wytrzymałość. Rzuć sobie wyzwanie: "pokonaj" licznik!
Skakanie bez ryzyka zranienia
Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.
Wydatek energetyczny
15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania. 60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!
Rozkład ocen
  • utrudnienia
    11 May 2015
    - skakanka się zwija, bardzo żałuję zakupu,

    Po 20 skokach skakanka się zwija...

    Odpowiedź marki :

      Serdecznie dziękuję za Pani komentarz!

     Pani Klaudio, marka zdaje sobie sprawę, że w tym produkcie sznurek podczas skakania zwija się bardziej niż byśmy tego chcieli. Cały czas pracujemy nad tym, żeby przy zachowaniu tej samej ceny poprawić jakość produktu. W tym procesie Pani komentarz jest znaczący. Jeśli skakanka nie spełnia Pani oczekiwań namawiam Panią do wymiany produktu w dowolnym sklepie stacjonarnym bądź drogą kurierską. Serdecznie pozdrawiam.

    Michał Buda Domyos, Newfell product specialist DECATHLON


  • Tania i dobra
    18 Feb 2015
    dobrze, że jest licznik czasem się zwinie

    po prostu używać

Porady

  • FITNESS

    Trening cardio, wytrzymałość, wzmocnienie mięśni, wyciągnięcie nóg: skakanka zapewnia wszechstronny trening na każdym poziomie, od początkującego po zaawansowany!

    (11)
  • FITNESS

    Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

    (3)
GORA STRONY