conseils-corps-apollon-en-5-lecons

5 WSAZÓWEK, ABY MIEĆ CIAŁO JAK APOLLO

Odpuściłeś sobie na kilka miesięcy, ale znowu chcesz mieć ciało piękne jak Apollo? Powtarzasz sobie, że nie trzeba mieć sylwetki atlety, aby dobrze się czuć… Chociaż właściwie, dlaczego nie spróbować dążyć do ideału i wyćwiczyć piękne, umięśnione ciało…

 

Lekcja nr 1: przeprosić się z owocami i warzywami

Od dzisiaj popraw swoją dietę, aby zlikwidować tę niewielką oponkę, która pojawiła się na brzuchu. W jaki sposób? Trzeba się przeprosić z warzywami i owocami. To Twój największy sprzymierzeniec w walce o szczupłą linię, a w dodatku warzywa i owoce są niezbędne dla zdrowia. Nie zawierają tłuszczu, są niskokaloryczne, a zawarty w nich błonnik doskonale wpływa na trawienie.

 

Lekcja nr 2: podnoś ciężary

W jaki sposób spalać zbędne kalorie? Przez podnoszenie ciężarów 3 razy w tygodniu! Zwiększa się w ten sposób masa mięśniowa, co sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej. Ćwicz różne mięśnie w różne dni. Na przykład w poniedziałek wykonuj ćwiczenia na mięśnie grzbietu, we wtorek na mięśnie brzucha, a w piątek na mięśnie nóg. Taka metoda pozwala mięśniom zregenerować się między kolejnymi sesjami treningowymi.

 

Lekcja nr 3: zastosuj niepokonany duet: ćwiczenia siłowe + trening cardio

Regularnie ćwiczysz i jesteś zdeterminowany, aby osiągnąć swoje cele? Aby harmonijnie rozwijać całe ciało, nie koncentruj się tylko na wykonywaniu wciąż tych samych ćwiczeń. Niech Twoje treningi będą urozmaicone, wypróbuj nowe maszyny. Rada: aby najskuteczniej wzmocnić umięśnienie, połącz w swoim programie rozwoju fizycznego trening cardio z ćwiczeniami siłowymi. Jest to najskuteczniejsza metoda, aby osiągnąć umięśnione ciało pozbawione tłuszczu, zyskać dobrą kondycję fizyczną i schudnąć.

 

Lekcja nr 4: dobry sen na lepszy start

Sekret utrzymania umięśnionego ciała w doskonałej formie tkwi w dobrej jakości snu. Wiemy, że sen jest nieodzowny dla zdrowiaPozwala organizmowi wrócić do formy po wysiłku - mięśnie regenerują się dwa razy szybciej podczas odpoczynku. Sen pozwoli Ci naładować baterie: odzyskasz energię niezbędną do kolejnej sesji treningowej.

Co najmniej 7-godzinny sen zapobiega prawdopodobnie przybieraniu na wadze. Dlaczego? Gdy krócej śpimy, mamy większy apetyt, produkujemy więcej komórek tłuszczowych i mniej spalamy. Ostrzeżenie dla tych, którzy mało śpią - możecie nabrać ciała…

 

Lekcja nr 5: picie wody, aby oczyścić organizm

Woda to najważniejszy składnik odżywczy naszego ciała. Mięśnie składają się w 80% z wody. Nasze ciało potrzebuje jej do oczyszczenia i prawidłowego nawodnienia. Naukowcy z australijskiego uniwersytetu w Nowej Południowej Walii udowodnili, że wypijanie 2 litrów wody dziennie może zwiększyć przyrost masy mięśniowej o 10 %. Na skutek metabolizmu białek w organizmie powstają zanieczyszczenia, które trzeba rozpuścić przy pomocy wody. W razie niedostatecznego nawodnienia organizmu, mięśnie nie odzyskują szybko formy i osiągamy gorsze wyniki.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
149,99 zł*
4.60 / 5 35 Opinie
    GORA STRONY