conseils-musculation-règles-d'or-entraînement-réussi

BUDOWANIE MIESNI: ZLOTE ZASADY UDANEGO TRENINGU

(3)

Czy Twój trening siłowy jest naprawdę skuteczny? Romain Maier, trener w siłowni Domyos Club, przedstawia 6 złotych zasad, które pozwolą Ci osiągnąć przyjęte cele.

 

Stopniowe podnoszenie poziomu trudności

Twoje ciało musi się stopniowo przyzwyczaić do wysiłku, do którego je mobilizujesz, dlatego stopniowo zwiększaj częstotliwość treningów i ich intensywność.

 

Regularność

Jeśli chodzi o częstotliwość treningów nie wyznaczaj sobie zbyt ambitnych celów. Lepiej trenować 2-3 razy w tygodniu przez cały rok, niż ćwiczyć codziennie przez 2 miesiące.

 

Precyzyjne wykonywanie ćwiczeń

Dbaj o precyzję wykonywanych ruchów przy ćwiczeniu z obciążeniem.

 

Regeneracja

Korzyści z treningu osiągamy dopiero w fazie regeneracji. Nie zaniedbuj jej. Grupa mięśni wymaga 48 - 72 h na pełną regenerację.

 

Cierpliwość

Twoje ciało musi się przyzwyczaić do wysiłku. W zależności od budowy i przyjętych celów treningowych rezultaty mogą być widoczne dopiero po kilku miesiącach. Nie zniechęcaj się.

 

Optymalizacja

Jeżeli chcesz mieć pewność, że uda Ci się osiągnąć przyjęte cele skorzystaj z usług profesjonalnego trenera, który opracuje dla Ciebie specjalny plan treningowy.

 

 

 

I ostatnia rada: zaopatrz się w odpowiedni sprzęt do ćwiczeń siłowych, który zapewni skuteczność ćwiczeń!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GORA STRONY