conseils-shape-astuce-comment-affiner-sa-silhouette

JAK WYSZCZUPLIĆ SYLWETKĘ?

Przetestowałeś wiele diet, ale żadna z nich nie zadziałała, nie udało Ci się wyszczuplić sylwetki? Oto program, który zapewni Ci szczupłe i jędrne ciało.

 

Uprawianie sportu pozwala Ci utrzymać formę

Aktywność fizyczna korzystnie wpływa na zdrowie oraz na jakość naszego życia. Chroni nas przed chorobami i zapewnia ogólne dobre samopoczucie. Jednak wysiłek fizyczny pomaga nam także, gdy chcemy wyszczuplić sylwetkę, a nawet stracić na wadze, jeśli aktywność fizyczna jest połączona ze zrównoważoną dietą. Uprawianie sportu zwiększa wydatki energetyczne, podczas gdy produkowanie masy mięśniowej zwiększa jędrność, dzięki czemu nasza sylwetka jest zgrabna i smukła. Jakie dyscypliny sportowe są zalecane, jeśli chcemy zeszczupleć?

 

Trening cardio nas wyszczupla…

Sporty wytrzymałościowe są dla nas doskonałe, jeśli chcemy zeszczupleć. Wyrób sobie zwyczaj trenowania na sprzętach do treningu cardio: rowerek stacjonarny, bieżnia do chodu lub do biegania, wioślarz, rowerek eliptyczny, rowerek do treningu cardio. Taka aktywność fizyczna wymaga od ciała wysiłku, który zmusza organizm do spożytkowania podczas ćwiczeń tlenu i glukozy. W rezultacie: po upływie około 30 minut ciało wykorzystało już swoje zapasy glukozy i zaczyna czerpać z zapasów tłuszczu (talia, pośladki, uda), by dostarczyć organizmowi energii niezbędnej do wysiłku.

 

… i nie tylko!

Regularnie wykonywane na sprzęcie ćwiczenia cardio nie tylko pomagają Ci stracić na wadze, ale także przynoszą znaczące korzyści:

 

  • Pomagają Ci utrzymać kondycję fizyczną zgodnie z Twoim rytmem, dzięki czemu nie będziesz musiał się martwić niesprzyjającą pogodą
  • Łagodnie wspomagają pracę serca: poprawiają wydolność układu krążenia
  • Budują masę mięśniową i nie obciążają stawów
  • Zapewniają aktywną regenerację oraz poprawę Twoich wyników i są uzupełnieniem innej aktywności fizycznej, na przykład treningu siłowego.

 

W jakim rytmie należy trenować?

Jaka jest najlepsza częstotliwość treningów, jeśli chcę znacząco wysmuklić swoje ciało? 45 minut 2 do 3 razy w tygodniu. Skup się bardziej na umiarkowanym i długotrwałym wysiłku, niż na krótkich, intensywnych ćwiczeniach. Jeśli chcesz zacząć spalać tłuszcz od samego początku treningu, uprawiaj sport rano na czczo; przed jego rozpoczęciem należy jednak przyjąć płyny (w tym przypadku czas trwania wysiłku nie może przekroczyć 30-45 minut).

 

Jeśli chcesz szybciej schudnąć, musisz wykonywać ćwiczenia aerobowe, czyli między 60 a 70% Twojego maksymalnego tętna (FCMA). W teorii osiągamy to w następujący sposób: 220 minus wiek ćwiczącego (226 dla kobiet, ponieważ ich serce bije szybciej niż serce mężczyzn).

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
od
999,99 zł749,00 zł*
4.50 / 5 2 Opinie
    FITNESS

    Rower eliptyczny mobilizuje do pracy 80 % mięśni ciała. I robi to tak łagodnie… Domyos - Twój partner fitness - pomoże Ci zwalczyć tłuszcz przy pomocy roweru eliptycznego.

    GORA STRONY