conseils-active-astuce-5-bonnes-raisons-de-vous-asseoir-sur-un-gym-ball

JAKIM TYPEM SPORTOWCA JESTEŚ?

(21)

Chciałabyś wrócić do formy lub częściej uprawiać sport, ale brakuje Ci odrobiny motywacji? Być może nie znalazłaś odpowiednich dla siebie zajęć fitness, takich, które odpowiadają Twojej osobowości. Aby poznać swój sportowy profil, skorzystaj z poniższego przewodnika.

 

Profil sportowy nr 1: równowaga

  • Twoje cele: cieszyć się dobrym zdrowiem, utrzymać sylwetkę.

 

  • Twój profil: Wiesz, że regularna aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania dobrego zdrowia (i masz rację!). Ale dla Ciebie ważny jest umiar, nie ma co się forsować - lubisz ćwiczyć we własnym rytmie. Dzięki sportowi czujesz się dobrze w swoim ciele, w aktywności podoba Ci się także to, że pomaga znaleźć życiową równowagę.

 

  • Aktywności fitness stworzone dla Ciebie: rower stacjonarny, aktywny marsz na bieżni, Gym Ball, stretching lub łagodna gimnastyka.

 

Profil sportowy nr 2: energia

  • Twoje cele: wyszaleć się, spalić kalorie, przekraczać własne ograniczenia!

 

  • Twój profil: Sport jest Ci niemal niezbędny do życia, jesteś zawsze chętna do szaleństw i wyzwalania energii. Lubisz zarówno zajęcia grupowe, podczas których ćwiczysz wśród przyjaciół, jak i aktywności wytrzymałościowe, w trakcie których mierzysz się z innymi lub z samą sobą. Tym, co się dla Ciebie liczy, jest ruch i poczucie, że Twoje ciało pracuje. No i obserwacja postępów, które poczyniłaś dzięki regularnym ćwiczeniom.

 

  • Aktywności fitness stworzone dla Ciebie: trening cardio na siłowni (rower stacjonarny, bieżnia, rower eliptyczny), Zumba®, trampoliny, indoor cycling (lub spinning), Body Combat, Body Energy…

 

Profil sportowy nr 3: sylwetka

  • Twoje cele: ujędrnić sylwetkę, wyrzeźbić ciało, czuć się dobrze i pięknie w swoim ciele.

 

  • Twój profil: Akceptujesz fakt, że każda kobieta jest inna i że nie ma sensu porównywać się z modelkami z kolorowych magazynów.  Chcesz po prostu pozostać sobą. Lubisz się ruszać i pracować nad swoją sylwetką, by czuć się piękną.  Lubisz swoje kształty - i słusznie!

 

  • Aktywności fitness stworzone dla Ciebie: rower eliptyczny, ćwiczenia siłowe i ujędrniające, takie jak ABT (brzuch-uda-pośladki), zajęcia gimnastyczne barre au sol, pilates.

 

Profil sportowy nr 4: dobre samopoczucie

  • Twoje cele: rozluźnić się, znaleźć życiową równowagę.

 

  • Jesteś z natury nerwowa lub przeciwnie - jesteś oazą spokoju. Chcesz żyć w harmonii z innymi i z samą sobą, czujesz głęboką potrzebę odprężenia i dostrzegania dobrych stron życia. Chciałabyś lepiej poznać samą siebie, ale również nauczyć się odpuszczać. Od aktywności sportowej oczekujesz, że pomoże Ci odnaleźć wewnętrzny spokój i wzmocnić równowagę między ciałem, głową i duchem.

 

  • Aktywności fitness stworzone dla Ciebie: joga, Body Balance, relaksacja, Qi Gong, Tai Chi.

 

Profil sportowy nr 5: ekspresja

  • Twoje cele: wyrazić siebie lub wyszaleć się.

 

  • Twój profil: Masz potrzebę wyzwolenia energii i uwolnienia emocji.  Twój zmysł artystyczny towarzyszy Ci od wczesnego dzieciństwa. Lubisz doprowadzać sprawy do końca, a dyscyplina jest jedną z Twoich najsilniejszych cech charakteru. Od sportu oczekujesz, że pozwoli Ci głęboko umięśnić ciało, jednocześnie zapewniając dobre samopoczucie i satysfakcję z wykonanego zadania.

 

  • Aktywności fitness stworzone dla Ciebie: taniec we wszystkich formach (klasyczny, modern jazz, hip-hop…), gimnastyka rytmiczna lub artystyczna.

 

 

 

Jak widzisz, pewne aktywności fitness odpowiadają danej osobowości  lepiej niż inne. Do Ciebie więc należy wybór aktywności odpowiadającej Twojemu sportowemu profilowi, byś mogła czerpać przyjemność z codziennego ruchu!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS
conseils-cross-astuce-4-bons-plans-pour-garder-la-motivation

Kiedy decydujemy się powrócić do sportu, jesteśmy pełni zapału! Jak sprawić, by nie okazał się on słomiany? Oto 4 dobre metody, które pomogą Ci wrócić do uprawiania fitnessu i utrzymać motywację niezależnie od okoliczności.

(18)
SILOWNIA/PILATES

Chcesz wzmocnić górne partie ciała i lepiej czuć się fizycznie? Zobacz, w jaki sposób należy dbać o sylwetkę poprzez ujędrnianie mięśni.

(3)
GORA STRONY