conseils-sculpt-astuce-du-muscle-avant-lete

MIĘŚNIE PRZED LATEM

(5)

Zbliża się lato i, jak co roku, chcesz wyćwiczyć mięśnie, aby mieć ciało piękne jak Apollo? Udało Ci się już zrzucić kilka kilogramów, ale nie wygrałeś jeszcze walki o umięśnioną sylwetkę. Tłuszczyk zniknął, ale to nie wystarczy, żeby mieć piękne i jędrne ciało.

Do wyjścia na plażę zostało już tylko kilka miesięcy, albo nawet kilka tygodni, wykorzystaj ten czas na prawidłowy trening. Nie zawsze łatwo jest się odnaleźć, szczególnie, jeżeli nie mamy wsparcia trenera…

 

Rozwinąć umięśnienie w krótkim czasie - czy to możliwe?

Umięśnienie ciała i metamorfozę sylwetki można dokonać w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Piękne ciało wymaga przestrzegania kilku zasad. Połączenie trzech ważnych czynników pozwoli Ci zwiększyć masę i wyrzeźbić wymarzoną sylwetkę, a mianowicie: treningu, odżywiania i regeneracji. Przestrzeganie tych zasad jest warunkiem osiągnięcia odpowiednich rezultatów.

Zastosuj nasze wskazówki, aby mieć piękne, wyrzeźbione ciało.

 

1 - Skoncentruj się na całym ciele

Gdy chcemy poprawić sylwetkę, mamy tendencję do koncentrowania się na najbardziej widocznych mięśniach - tych, które chcemy dumnie eksponować przed innymi. Ważne jest tymczasem wykonywanie kompletnego planu treningowego z uwzględnieniem wszystkich mięśni ciała, gdyż tylko taki trening pozwoli uzyskać harmonijne umięśnienie.Ćwiczenia siłowe ukierunkowane tylko na konkretne mięśnie mogą nawet powodować urazy. Zróżnicowane ćwiczenia na wszystkie mięśnie ciała wywołują lepszą stymulację hormonalną,  co sprzyja szybszemu wzrostowi mięśni.

 

To jasne, że chcesz zwiększyć objętość niektórych mięśni, aby wydawać się bardziej umięśniony na plaży, ale nie zapominaj, że tylko wszechstronny rozwój nada mięśniom prawdziwą siłę.

 

Ogranicz długość treningów: ogólnie rzecz biorąc trening, wraz z rozgrzewką, nie powinien trwać dłużej niż półtorej godziny. Lepiej postawić na treningi krótkie lecz intensywne, które dają lepsze wyniki niż długie, wyczerpujące ćwiczenia. Zaopatrz się w odpowiedni sprzęt do ćwiczeń siłowych

Jeżeli zależy Ci na optymalnym planie treningowym, spróbuj ćwiczyć z trenerem osobistym

 

2 - Zrównoważone odżywianie

W tym okresie postaw na zróżnicowaną dietę, która zapewni dostateczne odżywienie organizmu, a także mięśni. Zrównoważona dieta przyczynia się do zwiększenia masy mięśni i do poprawy ich wyglądu. Jeżeli jesz zbyt dużo tłuszczu, a Twoje mięśnie nie są jeszcze za bardzo rozwinięte, trudno będzie osiągnąć pięknie zarysowane mięśnie. Tkanka tłuszczowa działa na Twoją niekorzyść, bo nagi tors będzie wyglądał na rozbudowany, ale mięśnie nie będą zarysowane.

 

3 - Regeneracja

Nie zaniedbuj fazy regeneracji, niezbędnej do prawidłowego rozwijania mięśniPoza treningami daj swojemu organizmowi odpocząć, odprężaj się, gdy tylko możesz.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GORA STRONY