conseils-active-astuce-mincir-en-douceur-par-ou-commencer

Myos.SPOKOJNE CHUDNIĘCIE: OD CZEGO ZACZĄĆ?

(8)

Jak powoli, ale skutecznie stracić na wadze? Przeczytaj poniższy artykuł i poznaj kilka prostych i skutecznych wskazówek, jak schudnąć.

 

 

 

Masz trudność z uzyskaniem smukłej sylwetki na co dzień i sama już nie wiesz, co zrobić, by pozbyć się zbędnych kilogramów - zacznij od zastosowania kilku podstawowych reguł. Oto dobre rady, jak schudnąć - Olivier, nasz trener Domyos, powie Ci jak schudnąć spokojnie, nawet o tym nie myśląc!

 

Co sprawia, że chudniemy?

To żadna tajemnica: aby schudnąć, trzeba się ruszać! Przede wszystkim jeśli chcesz wyszczuplić sylwetkę, powinnaś postawić na duże grupy mięśniowe, czyli kolejno na pośladki, nogi, plecy, klatkę piersiową. Należy również uprawiać cardio, które zwiększa tętno i pomaga spalić kalorie. Idealnie byłoby oczywiście połączyć trening siłowy z treningiem cardio, by uzyskać lepsze rezultaty.

 

Jeśli chcesz schudnąć spokojnie, słuchaj swojego ciała: ćwicz we własnym rytmie i na swoim poziomie, nie forsuj się! Ważne, by ustalić konkretny czas trwania treningu i się go trzymać (20, 30 lub 40 minut) oraz nie zabierać się za zbyt trudne ćwiczenia.

 

Jakie są najlepsze ćwiczenia, by schudnąć?

Dobrą metodą, by schudnąć, jest ćwiczenie grup mięśniowych w ustalonym rytmie przez określony czas. Pod tym względem idealnie sprawdzą się niezwykle skuteczne ćwiczenia obwodowe: dodaj do nich ćwiczenia siłowe i cardio. W tego rodzaju treningu stosowane obciążenia (ciężarki, hantle) są zawsze lekkie, a intensywność treningu polega głównie na czasie trwania ćwiczeń i krótkimi, dostosowanymi przerwami na regenerację.

 

Jeśli ćwiczysz w klubie fitness, postaw na dynamiczny marsz na bieżni, rower stacjonarny, rower eliptyczny lub ćwiczenia na wioślarzu. Twój trening musi być wyważony: ćwicz z odpowiednią dla siebie prędkością (jak to sprawdzić: podczas wysiłku możesz jeszcze prowadzić rozmowę, ale już nie śpiewać - i nie odczuwasz najmniejszego bólu mięśni).

 

Co warto jeść, by schudnąć?

Aby wyszczuplić sylwetkę, należy przestrzegać pewnych zasad dietetycznych. Oto porady naszego trenera:

 

  • Zero podjadania!

  • Zrezygnuj z alkoholu i napojów gazowanych, które sprzyjają tyciu

  • Usuń z diety wszelkie dania gotowe, postaw na domowe wyroby

  • Wybieraj produkty o niskim indeksie glikemicznym

  • Rano jedz węglowodany (makarony, ryż, chleb), ponieważ powodują przypływ energii, a organizm będzie miał czas, by wyeliminować je w ciągu dnia. Dostarcz organizmowi rozsądnej ilości węglowodanów w południe i bardzo niewielkiej ilości wieczorem.

  • Unikaj produktów rafinowanych: białego chleba, słodkich zbóż, białego ryżu i makaronu

  • W południe postaw na białka (rybę, mięso, jaja), węglowodany i warzywa. Wieczorem natomiast jedz białka i warzywa.

  • Unikaj pospiesznego jedzenia w ciągu dnia: lepiej przygotować sobie posiłek poprzedniego dnia niż czekać z dużym posiłkiem do wieczora.

 

Łatwe przybieranie na wadze: unikaj pułapek

Nie ma potrzeby narzucania sobie drakońskiej diety, żeby schudnąć. Niezbędnych jest za to kilka dobrych nawyków, które pozwolą trwale stracić na wadze. Oto kilka pułapek, które należy omijać szerokim łukiem, by pozostać szczupłym i zdrowym.

 

  • Brak snu

  • Restrykcyjne diety

  • Brak ruchu (wskazówka: zawsze wybieraj schody zamiast windy)

  • Zakładanie większego rozmiaru, by czuć się swobodnie...

  • Jedzenie podwieczorka razem z dziećmi.

 

 

 

Znasz już kilka porad, jak schudnąć, dzięki którym odzyskasz i utrzymasz linię. Zapamiętaj to proste równanie: aby schudnąć, trzeba spalać więcej, niż się zjadło. W tym celu jedz mniej i lepiej... i więcej się ruszaj!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
19,99 zł*
4.20 / 5 5 Opinie
    FITNESS
    conseils-shape-astuce-comment-mincir-avant-les-fetes

    Ostatnia prosta przed Świętami Bożego Narodzenia: przygotujmy wspólnie nasze sylwetki! Jeśli na Wigilię chcesz czuć się ładnie i promienieć, zastosuj nasz przedświąteczny plan odchudzania.

    (1)
    GORA STRONY