conseils-3-bonnes-raisons-pour-courir-chez-soi

TRZY POWODY, DLA KTORYCH WARTO BIEGAC WE WLASNYM DOMU!

Jeśli nie chcesz być zależny od kaprysów pogody, bieżnia jest idealnym rozwiązaniem. Pozwala bowiem na regularne ćwiczenie wytrzymałości u siebie w domu.

Oto trzy dobre powody, aby biec do celu we własnym tempie.

 

1. Trening w domu

Bieżnia umożliwia trening zbliżony do joggingu lub marszu. Nie trzeba już wychodzić z domu na trening: dzięki bieżni można tak samo ćwiczyć w domu. 

 

2. Osiągaj wyznaczone cele!

Bieżnie do biegania i do chodzenia umożliwiają kompletny trening. Są zazwyczaj używane w celu:

  • wzmocnienia układu oddechowego,  serca i układu krążenia
  • zachowania dobrej formy
  • schudnięcia
  • rehabilitacji.

 

3. Trenuj we własnym rytmie

Z bieżni korzystają zarówno początkujący, jak i doświadczeni sportowcy.

 

Jeśli dopiero zaczynasz, używaj bieżni do chodzenia lub szybkiego marszu. Prędkość ustawia się bardzo prosto, na panelu sterowania. Gdy trening stanie się za łatwy, zwiększ prędkość biegu.

Niektóre bieżnie, takie jak bieżnia Domyos TC5 umożliwiają nawet bieganie po nachylonej powierzchni: ćwiczenie idealne jako element treningu dla najbardziej wymagających sportowców.

 

Rada: Jeśli używasz bieżni, by stracić na wadze, powinieneś biegać na wytrzymałość, czyli z umiarkowaną intensywnością, lecz przez długi czas (minimum 30-45 minut). Przy bieganiu na wytrzymałość bowiem mięśnie czerpią energię z zapasów podskórnej tkanki tłuszczowej, co z kolei sprzyja utracie wagi. 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GORA STRONY