235 Porady
Pages
SILOWNIA/PILATES

6 tygodni darmowych ćwiczeń, aby przygotować się na nadejście lata: dasz się skusić? Odkryj pierwszy tydzień programu Domyos Full Body Challenge: kompletne i odpowiednie dla każdego ćwiczenia ujędrniające dolną część ciała.

(1)
ROZNE SPORTY

Jeśli chcesz przez całe lato utrzymać wysoką formę, już teraz zacznij myśleć o sobie. Poniższy artykuł wyjaśnia, w jaki sposób odżywianie doda Ci energii oraz witalności, byś mogła cieszyć się latem (mamy nadzieję, że słonecznym...).

SILOWNIA/PILATES

Jak zadbać o formę podczas wakacji? Dzięki kilku prostym (i dyskretnym) ćwiczeniom fitness utrzymasz linię przez całe lato.

(5)
KULTURYSTYKA
conseils-sculpt-astuce-du-muscle-avant-lete

Aby wyrzeźbić pięknie mięśnie na nadchodzące lato, konieczne jest połączenie trzech ważnych czynników...Dowiedz się jakich.

(5)
KULTURYSTYKA
conseils-cross-produit-mesurez-force-strap-training

Jeśli chcesz trenować w domu, poszukujesz prostego w użytkowaniu i niezwykle wydajnego przyrządu do treningu siłowego, wybierz: Domyos Strap Training.

(6)
FITNESS
conseils-Pourquoi-faut-il-muscler-son-coeur

Serce to mięsień, który należy wzmacniać, jak wszystkie pozostałe. W jaki sposób? Poprzez aktywność fizyczną! Trzeba wiedzieć, jak trenować, aby utrzymywać serce w dobrym stanie. Regularna aktywność fizyczna jest niezbędna do tego, by je chronić.

(3)
KULTURYSTYKA

Jak szybko wzmocnić mięśnie brzucha? Realizując ten miesięczny program treningowy złożony z 6 ćwiczeń. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

(3)
SILOWNIA/PILATES

Darmowe ćwiczenia, aby przygotować się na nadejście lata: dasz się skusić? Odkryj drugi tydzień programu Domyos Full Body Challenge: kompletne i odpowiednie dla każdego ćwiczenia ujędrniające mięśnie brzucha.

FITNESS

Zarówno u sportowców, jak i u osób, które sportu nie uprawiają, stopy mogą stanowić zródło wielu problemów i wpływają na osiągi oraz ogólny stan zdrowia. Dlaczego? Aby dowiedzieć się więcej na temat kluczowej roli stóp, zwróciliśmy się do Delphine, specjalistki w dziedzinie podologii sportowej.

(3)
GORA STRONY