Sand disc 2 kg

Ref.
8359073
Mocne strony
Zintensyfikuj swoje ćwiczenia ujędrniające dzięki temu dyskowi z obciążeniem! Dostępne są w wersji 2, 3 i 5kg; dobierz wagę do poziomu trudności.
Wszechstronność
Idealny do ćwiczenia mięśni brzucha (brzuszki) i typu deska.
Ergonomiczny chwyt
Kształt ułatwia chwyt; tekstura zapewnia antypoślizgowość.

CHARAKTERYSTYKA

SKŁAD
Tkanina spodnia : 100.0% Poliester Materiał zewnętrzny : 50.0% Poliamid, Materiał zewnętrzny : 50.0% Poliester
Approved by
"Dobrze leży w ręku. Przyjemny kontakt dłoni z hantlą. Doskonale odpowiada na moje oczekiwania." Sylvain, klient marki Decathlon
Tests
Produkt wykonany z materiałów bez szkodliwych substancji. Przeprowadzamy na nim testy zapewniające utrzymanie się rozmiaru i wagi hantli.
Gwarancja
2 lata
Download user manual link

PORADY

Porady bagażu
Unikać źródła ciepła.
Ograniczenia użytkowania
Nie rzucać mocno o podłoże.

Dowiedz się, jak używać produktów i akcesoriów Domyos dzięki bezpłatnym filmom.

 

Sand disc od Domyos pozwoli Ci w prosty sposób ujędrnić wszystkie mięśnie ciała.
Domyos przedstawia filmy z ćwiczeniami, które zostały opracowane i wykonane we współpracy z zawodowymi, dyplomowanymi trenerami sportowymi z naszego centrum fitness - Domyos Club.

 

DODATKOWE INFORMACJE

Jaką wagę dobrać do mojego poziomu zaawansowania?
Waga zależy od dobranych ćwiczeń. Mięśnie dolnych partii ciała są silniejsze od mięśni górnych partii ciała. Do przysiadów czy wypadów nóg możesz wybrać większe obciążenie (od 1,5 kg).
Jakie treningi wykonywać?
Nie wiesz, od którego ćwiczenia zacząć, ani jaka jest właściwa postawa? Wejdź na domyos.com. Nasi wykwalifikowani trenerzy, nasz zespół projektantów, opracował serwis z poradami trenerów zapewniający Ci wsparcie. Dziesiątki bezpłatnych filmów z ćwiczeniami z tym dyskiem czekają na Ciebie.
Czym różnią się ćwiczenia dynamiczne od statycznych?
Podczas dynamicznych ćwiczeń używaj hantli do nadgarstków i kostek. Są praktyczne i regulowane. Możesz wykonywać wymachy i nie martwić się obciążeniami, które wcześniej zaczepiłeś przy kostkach. Sand disc są polecane do statycznych ćwiczeń. Ich celem jest zintensyfikowanie ćwiczeń typu plank. Ich tekstura i kształt pozwalają bezpiecznie ćwiczyć.
Mała rada
Podejmij wyzwanie i utrzymaj plank o 20 sekund dłużej z Sand disc!
GORA STRONY