Skakanka LESTEE

Ref.
8291238
OPINIE KLIENTÓW
4.81 / 5 16 Opinie
Mocne strony
Skakanka z BALASTEM posiada prostą regulację - można ją dopasować do każdego użytkownika. Produkt sprzedawany z 2 zdejmowanymi balastami po 80 g. Pozwala zróżnicować trening cardio i siłowy.
Regulacja
Prosta i szybka regulacja umożliwiająca dostosowanie do każdego użytkownika.
Ergonomiczny chwyt
Piankowe rączki zapewniają lepszy chwyt.
Waga
W zestawie 2 zdejmowane balasty po 80g (całkowita waga 160 g)
Jakość jazdy
Giętka skakanka pozwala trenować z umiarkowaną prędkością.

CHARAKTERYSTYKA

SKŁAD
Lina : 100.0% Polichlorek winylu (PVC) Uchwyt : 50.0% Poliuretan, Uchwyt : 50.0% Polipropylen (PP) Talerze : 100.0% Żelazo
Przeznaczenie:
do regularnego skakania na skakance (2 - 3 razy w tygodniu), dla osób, które chcą umięśnić swoje ramiona i przedramiona.
Gwarancja
2 lata

PORADY

Wskazówki konserwacji
Czyścić wilgotną gąbką.
Porady bagażu
Zalecane jest naprężenie skakanki przed rozpoczęciem skakania, by zapobiec jej zwijaniu się.
Ograniczenia użytkowania
Zalecane jest noszenie butów sportowych podczas skakania.

Dowiedz się, jak używać produktów i akcesoriów Domyos dzięki bezpłatnym filmom.

Skakanka marki Domyos pozwoli Ci trenować cardio, poprawić równowagę, wyszczuplić sylwetkę i spalić maksymalną liczbę kalorii.
Domyos przedstawia filmy z ćwiczeniami, które zostały opracowane i wykonane we współpracy z zawodowymi, dyplomowanymi trenerami sportowymi z naszego centrum fitness - Domyos Club.
 

DODATKOWE INFORMACJE

Jak wyregulować długość skakanki?
Wyjmij nasadkę z końca uchwytu. Następnie, w celu określenia odpowiedniej długości skakanki stań stopą na środku liny i unieś uchwyty do góry, wzdłuż ciała. Dla początkujących lub osób poszukujących większej swobody: uchwyty powinny znaleźć się na wysokości barków. Dla zaawansowanych: uchwyty mogą sięgać niżej, do dolnych żeber lub pępka. Odetnij nadmiar liny - nie wkładaj go do środka uchwytu.
Zalety skakanki
Skakanka jest wydajnym sposobem na spalanie kalorii, utratę wagi, wyszczuplenie sylwetki lub osiągnięcie płaskiego brzucha. Jest to ćwiczenie jednocześnie proste i kompletne. Poprawia zmysł równowagi i sprzyja utrzymaniu dobrej postawy ciała. Skakanie na skakance pobudza do pracy mięśnie dolnych partii ciała, obciążenie pozwala ujędrnić ręce i przedramiona. Odpowiednie wykonywanie ćwiczeń ze skakanką pozwala zwiększyć swoją wytrzymałość.
Skakanie bez ryzyka zranienia
Technika polega na skakaniu z wciągniętym brzuchem i napiętymi mięśniami pośladków; miednica powinna być zrotowana, aby zapobiec bólom nerek i krzyża. Aby dobrze opanować skakanie na skakance i doskonalić równowagę, należy, na początku, dwukrotnie przeskakiwać przez linę przy każdym obrocie: najpierw dwa razy od prawej nogi, następnie - od lewej. Wysoce zalecane jest noszenie butów podczas skakania, by zamortyzować wstrząsy.
Wydatek energetyczny
15 minut skakania na skakance odpowiada 30 minutom biegania. 60 minutowy trening pozwala spalić do 725 kalorii!
Odkryj nasze bezpłatne filmy z ćwiczeniami i wydajniej korzystaj ze swojego produktu.
Domyos.pl proponuje filmy z ćwiczeniami wykonane i objaśnione we współpracy z trenerami sportowymi fitness z Domyos Club.

OPINIE KLIENTÓW

4.81 / 5 16 Opinie
16 użytkowników poleca ten produkt

Tylko wiarygodne opinie

  • 13 grudzień 2019
    Używany od tygodnia lub mniej
    That review has been deposited on this product version
    Zakup potwierdzony
    Alek

    Profesjonalna skakanka dla początkujących bokserów

  • 07 październik 2019
    Używany od 3 do 6 miesięcy
    That review has been deposited on this product version
    Zakup potwierdzony
    Skakanka

    OK

  • 28 sierpień 2019
    Używany od 7 do 12 miesięcy
    That review has been deposited on this product version
    skakanka

    Extra się skacze nic się nie plącze, 2 razy szybciej niż na poprzedniej sznurkowej:)

Porady

  • FITNESS

    Chcesz spalać kalorie w rekordowym tempie? Proponujemy ci program ćwiczeń ze skakanką, aby schudnąć i ujędrnić ciało. Teraz wszystko zależy od Ciebie!

GORA STRONY